x
Ova web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili bolje korisničko iskustvo. Korištenjem naše web stranice slažete se s korištenjem kolačića.
7 znakova da ćete loše jesti u restoranu – i pre nego što vam hrana stigne na sto - IN PORTAL SRBIJA

7 znakova da ćete loše jesti u restoranu – i pre nego što vam hrana stigne na sto

Na šta treba obratiti pažnju?

U svom gradu sigurno znate mesta na kojima se može dobro jesti. Kada putujete, pripazite na ove upozoravajuće znakove.

Restoran je prazan

Niko ne želi satima da čeka na red za slobodni sto u restoranu. Ali isto tako ne želite ni da jedete u restoranu u kom nema nikoga. Ne samo da manjak ljudi u određenom ugostiteljskom objektu (u vreme ručka ili večere) može ukazivati na nedostatak kvaliteta pripremljenih jela već može biti i dobar pokazatelj o svežini dostupnih namirnica.

Restoran koji nema mnogo posla sigurno ne posvećuje puno pažnje svežini namirnica. Umesto toga, oslanja se na zamrznutu hranu koju mogu izvaditi i pripremiti po potrebi, piše Pun kufer.

U restoranu ne miriše – na hranu

Nedostatak bilo kakvog mirisa hrane kada uđete u restoran trebalo bi da bude razlog za zabrinutost. U dobrim restoranima privlačna aroma širi se od kuhinje prema mestu na kom sedite. To može biti sve od mirisa luka koji se dinsta u tiganju preko paradajz sosa koji ključa na šporetu do mesa koje se peče u rerni. Privlačne arome u vazduhu znak su da je hrana sveža i da se priprema od nule, a ne podgreva u mikrotalasnoj pećnici.

Jelovnik je jako dugačak

Predug jelovnik ne mora da bude dobra stvar za goste. Teško je očekivati da će svako jelo biti napravljeno najbolje što može u restoranu koji nudi mnogo različitih opcija i vrsta kuhinja. S druge strane, iako na kraćim jelovnicima imate manje izbora – šanse su velike da su jela zaista pomno osmišljena i puno puta pripremljena – pa ćete dobiti i ukusniji obrok.

Konobari ne znaju ništa o jelovniku

U kvalitetnim i organizovanim restoranima konobari su dobro informisani o hrani koju poslužuju. U ribljem restoranu konobari bi trebalo da znaju da odgovore na pitanje odakle potiče riba i morski plodovi. U ugostiteljskim objektima koji nude odreske, osoblje bi trebalo da zna gde se nabavlja meso. Restorani koji polažu mnogo pažnje na kvalitet namirnica rado će se pohvaliti time pred gostima kako bi se odvojili od ostatka konkurencije na tržištu. Ako ćute o hrani, moguće je da se nemaju čime pohvaliti.

Jelovnik je pun vansezonskih namirnica

Paradajz je ukusan samo u letnjim mesecima kada je zaista u sezoni. Ako usred zime na jelovniku vidite jela sa paradajzom u glavnoj ulozi – pripremite se na razočaranje. To je restoran kom je kvalitet namirnica očigledno na drugom mestu.

Cene su (pre)niske

Malo ko želi da potroši mnogo novca na ukusno jelo, ali treba biti na oprezu i kada su cene izuzetno niske u restoranu. Kvalitetan komad mesa ili ribe – košta. Ako vam se nude „vrhunski“ stejkovi po znatno nižoj ceni nego u ostalim restoranima u okolini, imajte na umu da verovatno nećete uživati u najkvalitetnijem mesu.

Svako jelo pliva u siru i umacima

Jelima napravljenim od svežih i kvalitetnih sastojaka ne treba mnogo dodatnih začina, sosova niti preliva. Ona su ukusna sama po sebi. S druge strane, ako je sve zapečeno sa sirom ili preliveno velikom količinom sosa – moguće je da kamuflira nekvalitetno meso i ribu ili namirnice koje su preterano termički obrađene.

in.in.rs/NOVA

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *